Både store og små elsket kakene og alle var overrasket over at det var glutenfritt siden de var så saftige. Spesielt min lille nevø og niese på 3 og 5 år var begeistret, nevøen spiste ikke mindre enn 6 kakestykker! Niesen likte best sjokolademuffinsene og nevøen digget vannbakkelsene. Min onkel, som ikke liker kaker, likte også vannbakkelsene både fordi de var «grei størrelse» (ikke så store) og ikke så søte.
Jeg trenger hjelp igjen!
For noen måneder siden skrev jeg at jeg ville ha en liten lavFODMAP-kafe. Fordi helsen min til tider ikke alltid er på topp vil det være helt urealistisk for meg å ha en åpen kafe hver dag. Istedenfor har jeg lyst til å holde kurs/samlingskvelder 1-2 ganger i...


0 kommentarer