Hvorfor lavFODMAP og ikke low FODMAP?
På Facebooksiden fikk jeg et spørsmål om hvorfor lavFODMAP og ikke low FODMAP? Jeg har valgt å kalle siden for «lavFODMAP» og ikke «low FODMAP» fordi sidene er på norsk og jeg er i Norge. Språkrådet: Jeg har vært i kontakt med språkrådet...




































